Вівторок, 19.03.2024, 08:29
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Захист персональних даних


Закон України "Про захист персональних даних"

Розпорядження міського голови № 560-к від 12 грудня 2011 року "Про захист персональних даних"

Заява про реєстрацію бази персональних даних

Шановні підприємці!

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 1 січня 2012 року набирають чинності зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України, якими введена адміністративна та кримінальна відповідальність (за порушення недоторканності приватного життя стосовно незаконного збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконної зміни такої інформації), але лише за наступних умов.


1) До ДСЗПД повинна бути надіслана скарга громадянина України (при цьому скарга має бути підкріплена документами, що підтверджують порушення у сфері захисту персональних даних).
2) На підставі скарги ДСЗПД буде проведено перевірку володільців та (або) розпорядників баз персональних даних щодо дотримання ними вимог законодавства у сфері захисту персональних даних, в результаті якої буде надано припис на усунення порушень.
3) В разі невиконання припису ДСЗПД складає адміністративний протокол, який потім передається до суду.
4) На підставі адміністративного протоколу проводиться судове засідання і приймається рішення про накладення адміністративного стягнення, передбаченого Кодексом України про адміністративні правопорушення, на підставі якого володільцем бази персональних даних сплачується штраф.
Довідково. Ухиленням від державної реєстрації бази персональних даних не вважатиметься факт подачі володільцем бази персональних даних заяви про реєстрацію бази персональних даних до ДСЗПД до 1 січня 2012 року.
Єдиним органом виконавчої влади, на який законом покладеного завдання щодо контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних є Державна служба України з питань захисту персональних даних, а рішення про адміністративне стягнення прийматиме лише суд.

РОЗ'ЯСНЕННЯ

Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
З метою конкретизації права людини гарантованого статтею 32 Конституції України та визначення механізмів його реалізації, 1 червня 2010 року, Верховною Радою України було прийнято Закон України "Про захист персональних даних" (далі - Закон), який набрав чинності з 1 січня 2011 року. Предметом правового регулювання Закону є правовідносини, пов'язані із захистом персональних даних під час їх обробки.
Дія цього Закону не поширюється лише на діяльність зі створення баз персональних даних та обробки персональних даних у цих базах:
" фізичною особою - виключно для непрофесійних особистих чи побутових потреб;
" журналістом - у зв'язку з виконанням ним службових чи професійних обов'язків;
" професійним творчим працівником - для здійснення творчої діяльності.

Поняття "персональні дані" у сенсі Закону.
Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону відповідно до якого, персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Але, законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв'язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя.

Згода суб'єкта персональних даних та вимоги до її оформлення.
Обробка персональних даних, відповідно до частини 5 статті 6 Закону здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Так, відповідно до абзацу п'ятого статті 2 Закону згодою суб'єкта персональних даних є будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки.
Згідно вимог Закону згода суб'єкта персональних даних на обробку персональних даних повинна містити інформацію щодо: мети та конкретних цілей обробки персональних даних (статті 2 Закону), обсягу персональних даних (стаття 6 Закону), порядку використання персональних даних (стаття 10 Закону), порядку поширення персональних даних (стаття 14 Закону), порядку доступу до персональних даних третіх осіб (стаття 16 Закону).
Обробка даних про фізичну особу без її згоди не допускається, крім випадків, визначених Законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон, також, дозволяє здійснювати обробку персональних даних без згоди субєкта персональних даних, якщо обробка персональних даних є необхідною для захисту його життєво важливих інтересів. В такому випадку, обробляти персональні дані без згоди суб'єкта персональних даних можна до часу, коли отримання згоди стане можливим.

Поняття "база персональних даних" у сенсі Закону.
Поняття "база персональних даних" визначене абзацом другим статті 2 Закону відповідно до якої, база персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних.
З огляду на це база персональних даних в електронній формі - організована сукупність логічно пов'язаних даних про фізичних осіб, що зберігаються та обробляються відповідним програмним забезпеченням, а картотека персональних даних - систематизоване зібрання паперових носіїв інформації, що містять відомості про фізичних осіб, які є персональними даними у сенсі статті 2 Закону.
Варто зазначити, що виходячи з положень статті 2 Закону, персональні дані, одночасно, можуть бути упорядковані і в електронній формі, і в формі картотек.

Володілець та розпорядник бази персональних даних.
Володільцем бази персональних даних, згідно абзацу третього статті 2 Закону є фізична або юридична особа, якій законом або за згодою субєкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних та процедуру їх обробки, якщо інше не визначене законом, а її розпорядником, згідно абзацу дев'ятого статті 2 Закону фізична чи юридична особа, якій володільцем бази персональних даних або законом надано право обробляти ці дані.
Згідно зі статтею 4 Закону володільцем чи розпорядником бази персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи держави влади чи органи місцевого самоврядування, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Але, якщо володільцем бази персональних даних є орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, то розпорядником бази персональних даних, крім цих органів, може бути лише підприємство державної або комунальної форми власності, що належить до сфери управління цього органу.

Підстави обробки персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
Згідно зі статтею 11 Закону підставами виникнення права на використання персональних даних є:
1) згода субєкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю бази персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Окремої уваги потребує питання щодо підстави обробки персональних даних працівника.
Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
У зв'язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).

Порядок реєстрації бази персональних даних.
Деякі питання оформлення заяви про реєстрацію бази персональних даних.
Відповідно до статті 9 Закону база персональних даних підлягає державній реєстрації шляхом внесення відповідного запису уповноваженим державним органом з питань захисту персональних даних до Державного реєстру баз персональних даних.
Указом Президента України "Про затвердження Положення про Державну службу України з питань захисту персональних даних" від 6 квітня 2011 року визначено уповноваженим державним органом з питань захисту персональних даних - Державну службу України з питань захисту персональних даних, одним із основних завдань якої є: реєстрація баз персональних даних.
Реєстрація бази персональних даних здійснюється за заявочним принципом шляхом повідомлення.
Заява про реєстрацію бази персональних даних подається володільцем такої бази або уповноваженим представником в паперовій або електронній формі, вимоги до заповнення та порядок подання якої, визначені постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення" від 25 травня 2011 року № 616 та наказом Міністерства юстиції України "Про затвердження форм заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних і порядку їх подання" від 8 липня 2011 року № 1824/5.
Зокрема, заява про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних повинна містити інформацію про мету обробки персональних даних з визначенням категорії обробки персональних даних.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих документах, які регулюють діяльність володільця бази персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних.
З огляду на вищевикладене метою обробки персональних даних є забезпечення володільцем бази персональних даних належного здійснення діяльності, визначеної в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих документах, які регулюють його діяльність, та внаслідок якої виникає необхідність у вчиненні будь-якої дії або сукупності дій з обробки персональних даних у базах. Слід звернути увагу на те, що склад та зміст персональних даних мають бути відповідними та не надмірними стосовно визначеної мети їх обробки.
Визначення категорії обробки персональних даних залежить від вимог до обробки персональних даних, які містяться в базах персональних даних заявника.
Так, Законом передбачені загальні та особливі вимоги обробки персональних даних. Статтею 6 Закону встановлені загальні вимоги обробки всіх наявних у суспільному житті персональних даних особи, за винятком персональних даних, для яких, статтею 7 Закону визначені особливі вимоги обробки. До таких персональних даних належать дані про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, а також даних, що стосуються здоров'я чи статевого життя.
Підсумовуючи викладене, категорія обробки персональних даних визначається володільцем бази персональних даних в залежності від вимог до обробки персональних даних, що встановлені статтями 6, 7 Закону та яких володілець бази персональних даних зобов'язаний дотримуватися при обробці персональних даних.

Щодо повноважень Державної служби України з питань захисту персональних даних (далі - ДСЗПД) у сфері державного контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних.

Відповідно до Положення про Державну службу України з питань захисту персональних даних, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 390, ДСЗПД здійснює повноваження у сфері державного нагляду та контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних:
- розробляє та затверджує плани перевірок володільців та (або) розпорядників баз персональних даних щодо дотримання ними вимог законодавств у сфері захисту персональних даних
- проводить у межах своїх повноважень виїзні та безвиїзні перевірки володільців та (або) розпорядників баз персональних даних
- видає володільцям та (або) розпорядникам баз персональних даних обов'язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства про захист персональних даних та вимагає надання необхідної інформації та документів, що підтверджують усунення виявлених порушень
- складає адміністративні протоколи про виявлені порушення законодавства у сфері захисту персональних даних
- передає правоохоронним органам матеріали про виявлені порушення у сфері захисту персональних даних
- здійснює контроль за дотримання правил передачі персональних даних іноземних суб'єктам відносин, пов'язаних з персональними даними.
Довідково. Ухиленням від державної реєстрації бази персональних даних не вважатиметься факт подачі володільцем бази персональних даних заяви про реєстрацію бази персональних даних до ДСЗПД до 1 січня 2012 року.
Відповідно до наданих ДСЗПД повноважень у 2012 році здійснюватимуться перевірки володільців баз персональних даних. Такі перевірки можуть бути виїзними та безвиїзними, а також плановими і позаплановими. З Планом проведення перевірок володільців та (або) розпорядників баз персональних даних щодо дотримання ними вимог законодавства у сфері захисту персональних даних можна ознайомитись на веб-сайті ДСЗПД (www.zpd.gov.ua). Позапланові перевірки будуть проводитися лише за скаргами громадян (при цьому скарга повинна бути підкріплена документами, що підтверджують порушення у сфері захисту персональних даних).
Також інформуємо, що ДСЗПД розроблено проект наказу Міністерства юстиції України "Про затвердження Положення про порядок здійснення Державною службою України з питань захисту персональних даних державного контролю за додержанням законодавства про захист персональних даних", який наразі проходить громадське обговорення, за результатами якого буде надісланий на погодження уповноваженому органу з питань регуляторної політики (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) у встановленому законодавством порядку. Лише після цього наказ буде поданий на підпис Міністру юстиції України. Зауважимо, що перевірки здійснюватимуться тільки після затвердження відповідного наказу.
Наголошуємо на тому, що згідно Закону України "Про захист персональних даних", контроль за додержанням законодавства про захист персональних даних покладено на уповноважений державний орган з питань захисту персональних даних, яким, згідно Указу Президента України "Про затвердження Положення про Державну службу України з питань захисту персональних даних" № 390/2011, визначено Державну службу України з питань захисту персональних даних. На даний час законодавством не визначено жодного іншого органу державної влади та/або місцевого самоврядування, уповноважених на здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних.

Єдиним органом виконавчої влади, на який законом покладеного завдання щодо контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних є Державна служба України з питань захисту персональних даних, а рішення про адміністративне стягнення прийматиме лише суд.

Увага: заяви про реєстрацію бази даних Державною службою України з питань захисту персональних даних будуть прийматися також після 1 січня 2012 року.

Захист прав суб'єктів персональних даних
Ви маєте конституційне право не зазнавати втручання у Ваше особисте життя, крім випадків, визначених Конституцією України. Законом України "Про захист персональних даних" Вам надано, зокрема, право:
- знати де, з якою метою, ким обробляються Ваші персональні дані;
- отримувати доступ до Ваших персональних даних, що обробляються в базі персональних даних;
- пред'являти вмотивовану вимогу з запереченням проти обробки Ваших персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повоноважень, передбачених законом;
- пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення Ваших персональних даних будь яким володільцем або розпорядником, якщо вони обробляються незаконно чи є недостовірними.
При порушенні права і закону з питань обробки персональних даних Ви можете звертатися до Державної служби України з питань захисту персональних даних або до суду.
Державна служба України з питань захисту персональних даних забезпечує реалізацію державної політики , спрямовану на захист Ваших конституційних прав не зазнавати втручання у Ваше особисте життя у частині забезпечення законної обробки Ваших персональних даних.
З цією метою Державна служба України з питань захисту персональних даних:
- розробляє типовий порядок обробки персональних даних у базах персональних даних, методичні матеріали та рекомендації з питань захисту персональних даних;
- розглядає заяви та скарги щодо незаконної обробки персональних даних;
- здійснює контроль за додержанням Закону України "Про захист персональних даних";
- видає обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень;
- складає адміністративні протоколи про виявлені порушення
Повідомлення Державної служби з питань захисту персональних даних для користувачів веб-сайту Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua) щодо подачі заяв в електронній формі.

Відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.
Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг" визначено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки ЕЦП.
На виконання вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронний цифровий підпис" перевірка ЕЦП заяви про реєстрацію бази персональних даних (далі - заява) здійснюється поетапно:
1) перевірка статусу сертифікату відкритого ключа ЕЦП (чинний, блокований, скасований) на момент підписання;
2) перевірка ЕЦП;
3) порівняння оригіналу документу і створеного на його основі нового документу, підписаного ЕЦП (початкового і підписаного документа).
В Державному реєстрі баз персональних даних (далі - Реєстр) створені відповідні умови для користувача, який має ЕЦП одного з акредитованих центрів сертифікації ключів, які надали у розпорядження Державної служби України з питань захисту персональних даних (далі - ДСЗПД) надійні засоби ЕЦП, а саме:
" можливість створити заяву, яка відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України від 08.07.2011 №1824/5;
" зберегти її у файлі формату XML, який є доступним для передавання, за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;
" підписати створену та збережену заяву ЕЦП;
" подати заяву на реєстрацію в електронній формі.
Значна кількість заяв, які були створені та передані на реєстрацію до ДСЗПД за допомогою веб-сайту Реєстру, не можуть бути опрацьовані через недотримання процедури їх подачі. А саме, в більшості випадків не подається файл заяви підписаної електронним цифровим підписом, а також сертифікат відкритого ключа ЕЦП.
Суб'єктам, які мають можливість подати заяву на реєстрацію в електронній формі необхідно уважно вивчити Інструкцію створення та подачі заяви в електронній формі (далі - Інструкція). Особливу увагу слід звернути на пункти 2 та 3 Інструкції.
По заявах, переданих на реєстрацію за допомогою веб-сайту Реєстру, які не відповідають вимогам вищезазначеної Інструкції, буде сформовано повідомлення про відмову в реєстрації.
Інструкція створення та подачі заяви про реєстрацію баз персональних даних в електронному вигляді через веб-сайт Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua)
1. Створення заяви
" Виберіть пункт меню сайту "Створити заяву" та підпункт меню з відповідною назвою заяви ("Про реєстрацію БПД" або "Про надання витягу з реєстру"), яку необхідно створити.
" Заповніть відомостями всі поля форми заяви.
Увага! Для коректного вводу даних, не використовуйте фрагменти тексту, які форматувались та скопійовано з інших файлів. Також не використовуйте символ переводу рядка (клавішу "Enter"). Вводьте текст послідовно в поля веб-форми за допомогою клавіатури, для відокремлення слів використовуючи клавішу "Space" або знаки ",", "." тощо.
" Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче всіх полів форми заяви, та натисніть кнопку "Сформувати заяву".
" Якщо вказані на формі заяви відомості є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, відкриється сторінка "Збереження файлу заяви" з повідомленням про успішне формування файлу заяви.
" На сторінці "Збереження файлу заяви" натисніть елемент "Зберегти файл заяви" (Увага! Файл заяви не відкривати!) та збережіть файл заяви на локальному диску комп'ютера.
2. Підпис файлу заяви електронним цифровим підписом
" Підпишіть збережений на локальному диску комп'ютера файл заяви електронним цифровим підписом керівника установи та збережіть підписаний файл заяви на локальному диску комп'ютера.
3. Подача заяви Реєстратору
" Виберіть пункт меню сайту "Подати заяву", і на сторінці, що відкриється, натисніть на елемент "Подати заяву в електронному вигляді".
" Відкриється нова сторінка, до 3-х полів якої, за допомогою кнопок "Обзор", необхідно вказати шлях на локальному диску та завантажити наступні файли:
- збережений (відповідно до п.1 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу - 512 кБ, тип файлу "Документ XML");
- підписаний ЕЦП керівника установи (відповідно до п.2 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу - 512 кБ, тип файлу "Підписаний файл");
- файл сертифіката відкритого ключа керівника установи, наданий центром сертифікації ключів (максимальний розмір файлу - 100кБ, тип файлу "Сертифікат безпеки").
" Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче полів вибору файлів, та натисніть кнопку "Подати заяву".
" Якщо вказані на сторінці файли є коректними та контрольні символи з зображення вказані вірно, заява у електронному вигляді буде зареєстрована у базі даних заяв та передана Реєстратору для розгляду.
" Після успішної реєстрації заяви відображається відповідне повідомлення з реєстраційним номером заяви та кодом доступу для подальшого пошуку заяв у Реєстрі та отримання інформації про стан їх обробки.
" На адресу електронної пошти Заявника, вказану у заяві, надсилається повідомлення про успішне подання заяви, яке містить реєстраційний номер заяви та код доступу до інформації про заяву.
" За результатами пошуку користувачем зареєстрованих заяв по реєстраційному номеру можливо отримати інформацію про таки стани обробки заяв:
- "Зареєстровано" (заява про реєстрацію бази персональних даних зареєстрована у Реєстрі);
- "Відмовлено" (прийнято рішення про відмову у реєстрації бази персональних даних, при цьому, на поштову адресу Володільця направляється лист з повідомленням про відмову у реєстрації та вказуються причини відмови);
- "Прийнято рішення про реєстрацію" (видається Свідоцтво про реєстрацію бази персональних даних, яке надсилається на поштову адресу Володільця, якщо згода на це вказана у заяві).

Довідкова інформація для організацій

Діяльність підприємств, установ, організацій, незалежно від підпорядкування та форм власності, осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльністю, значною мірою пов'язана з обробкою персональних даних фізичної особи. При цьому, повинно забезпечуватись конституційне право кожної людини на невтручання в її особисте та сімейне життя. Персональні дані повинні оброблятися відповідно до встановлених Законом України "Про захист персональних даних" вимог обробки персональних даних, які часто називають принципами.
Підприємства, установи, організації та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, повинні привести свої процеси та процедури обробки ПД у відповідність до Закону України "Про захист персональних даних".
Більш детальну інформацію щодо організації обробки персональних даних можна знайти у проекті Типового порядку
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 22 Закону України "Про захист персональних даних" та підпунктів 12, 13, 14 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань захисту персональних даних, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 №390/2011, Державною службою з питань захисту персональних даних здійснюється контроль за додержанням законодавства про захист персональних даних.
Відповідно до вищезазначених нормативно-правових актів, Державною службою з питань захисту персональних даних затверджено План проведення перевірок володільців та (або) розпорядників баз персональних даних щодо дотримання ними вимог законодавства у сфері захисту персональних даних на IV квартал 2011 року.
Законом України "Про захист персональних даних" передбачено, що за порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення законодавства про захист персональних даних" вiд 02.06.2011 № 3454-VI внесені зміни до таких законодавчих актів України:

1. Кодекс України про адміністративні правопорушення доповнено статтями 188-39 і 188-40 такого змісту:

"Стаття 188-39. Порушення законодавства у сфері захисту персональних даних.
Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення суб'єкта персональних даних про його права у зв'язку із включенням його персональних даних до бази персональних даних, мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від трьохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань захисту персональних даних про зміну відомостей, що подаються для державної реєстрації бази персональних даних, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частинами першою або другою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від чотирьохсот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ухилення від державної реєстрації бази персональних даних - тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Недодержання встановленого законодавством про захист персональних даних порядку захисту персональних даних у базі персональних даних, що призвело до незаконного доступу до них, - тягне за собою накладення штрафу від трьохсот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

" Стаття 188-40. Невиконання законних вимог посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань захисту персональних даних.
Невиконання законних вимог посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань захисту персональних даних щодо усунення порушень законодавства про захист персональних даних - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

2. Статтю 182 Кримінального кодексу України викладено в такій редакції:

"Стаття 182. Порушення недоторканності приватного життя.
1. Незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, крім випадків, передбачених іншими статтями цього Кодексу, - караються штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Ті самі дії, вчинені повторно, або якщо вони заподіяли істотну шкоду охоронюваним законом правам, свободам та інтересам особи, - караються арештом на строк від трьох до шести місяців або обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк.
Примітка. Істотною шкодою у цій статті, якщо вона полягає у заподіянні матеріальних збитків, вважається така шкода, яка в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян".
Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року.

Заява про реєстрацію бази персональних даних в паперовій формі подається нарочно чи надсилається за адресою: 02660 м. Київ, вул. Марини Раскової, 15, або у формі електронного документа відповідно до вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронний цифровий підпис" надсилається на електронну адресу Державної служби України з питань захисту персональних даних (register@zpd.gov.ua), також заповнити та подати заяву в електронному вигляді можна безпосередньо на сайті Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua)
Організаційна структура Державної служби України з питань захисту персональних даних

Керівництво Служби

Голова Служби Мервінський Олексій Іванович 517-80-44
Перший заступник Голови Служби Олексюк Лілія Віталіївна 517-62-84
Заступник Голови Служби Козак Володимир Федорович 517-85-86

Управління реєстрації баз персональних даних
нач. управління - Кривда С.Г. 517-89-62

Відділ реєстрації баз персональних даних 517-89-62
Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення
заст. нач. управління - нач. відділу - Павленко О. В. 517-89-62
Відділ техн. зах. Iнф. та захисту персональних даних
нач. відділу - Муригін О. А. 517-89-84

Управління юридичного забезпечення
нач. управління 517-60-02
517-89-66
517-65-83
Відділ нормативно-правового забезпечення
заст. нач. управління - нач. відділу - Мельник К. С. 517-60-02
Відділ розгляду скарг та звернень фіз. та юр. осіб
нач. відділу - Ведєрнікова Н. І. 517-60-02

Відділ контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних
нач. відділу - Черних Р. М. 517-60-61
517-60-02
Відділ планово-фінансової роботи, бухгалтерської звітності та адміністративно-господарського забезпечення
нач. відділу - Негода Л. М. 517-81-33

Сектор документального забезпечення
завідуючий сектором - Кузьменко С. М. 517-68-00
Сектор кадрової роботи та державної служби
головний спеціаліст - Асташкіна Н. В. 517-81-33
Сектор режимно-секретної та мобілізаційної роботи
завідуючий сектором - Петриченко В.В. 517-81-68

Контакти реєстратора

Начальник управління реєстрації баз персональних даних - Кривда Світлана Геннадіївна

Контактна інформація:
тел: (044)517-89-62
e.mail: register@zpd.gov.ua
Поштова адреса: 02660, м. Київ, вул. М. Раскової, 15, каб.1205
http://www.zpd.gov.ua/



Кировоград: новости и сайты